כולנו צריכים זהות

1200px-ZehutParty.svg_.pngכולנו צריכים זהות אנו, אזרחים ואזרחיות שוחרי חירות שמביטים בייאוש ובפחד על המתרחש במדינה, מתחייבים להצביע למפלגת זהות אם תרוץ בבחירות הקרובות.

---

במועד א' למערכת הבחירות הבלתי נגמרת שאנו חווים, היינו עדים לשתי תופעות מרתקות: האחת, מפלגה שהגיחה כאילו משום מקום וקטפה בסקרים שבעה ושמונה מנדטים, עד להתרסקות לא הרבה מתחת לאחוז החסימה הגבוה באופן מגוחך. והשנייה, תיקו בניסיונות להרכבת הממשלה שנגרר איתנו עד היום לעבר מועד ד'. אותה מפלגה שנשארה מחוץ לכנסת הייתה מפלגת "זהות", בראשות משה פייגלין, שקידמה את רעיונות חירות הפרט וזכותנו על גופנו.

היום, שנה וחצי לאחר מכן וללא ממשלה מתפקדת, כשהאיום על זכויותינו האזרחיות הולך וגובר, אנחנו מבינים שכולנו צריכים זהות. מפלגת זהות היא המפלגה היחידה שלא החרימה אף אחד, לא את גנץ ולא נתניהו, והייתה מוכנה לשבת עם כל אדם שיקדם את חירות הפרט במדינת ישראל. אותה חירות הפרט שנשללה מאיתנו – לעתים רבות תוך הוראות חסרות היגיון ושחר - בחצי השנה האחרונה בחסות ממשלה חזירית, מנופחת ומלאה ריבים ושנאת חינם.

מאסנו במפלגות "רק לא ביבי" ומאסנו במפלגות "רק ביבי". מאסנו בחרמות ומאסנו בחוסר הבשורה. מאסנו בפרסונליות ומאסנו בתקיעת הסכינים.

מפלגת זהות, גם היום, היא המפלגה היחידה שיכולה לאחות את הקרע שבין הנצים שבכנסת. מפלגת זהות היא המפלגה היחידה שתוכל להביא יציבות קואליציונית וממשלה מתפקדת, שמקבלת החלטות נכונות, מעבירה תקציב, ומשרתת את הציבור כפי שראוי שיהיה.

מפלגת זהות היא גם המפלגה היחידה שתיאבק נגד צעדים דרסטיים, שכמותם לא נראו במערב שנים רבות כגון: ריכוז אנשים במלוניות בניגוד לרצונם, סגירת אנשים בבתיהם, כפיית חיסון ניסיוני שלא נבדק לאורך זמן לקבוצות אוכלוסיה שאינן בסיכון ועוד. מפלגת זהות היא המפלגה היחידה שתקדם מודל של "היגיון בריא", בתמיכת רופאים ובעלי מקצוע רבים, ותחזיר את החירות לחיינו, ואת היציבות לממשלה.

על כן אנו קוראים ליו"ר המפלגה, מר משה פייגלין, שפעל במשך עשורים למען חירות הפרט וזכותנו על גופנו, לשוב ולרוץ לכנסת. אמנם נכון שהמפלגות האחרות הן פרסונליות, אבל דווקא בשל כך אסור לנו להפקיר להן את הזירה. דווקא בשל כך, מר משה פייגלין, עלינו לרוץ ולסיים עם הפארסה. דווקא עכשיו, רוץ!

אנו, שלא מוצאים אלטרנטיבה אחרת, חותמים על העצומה כהתחייבות להצביע בבחירות למפלגת זהות. אנחנו חותמים על מנת להראות שיש מספיק אנשים בארץ שזכויות הפרט חשובות להם.

ככל שיחתמו יותר אנשים, אחוז המתנדנדים האם להצביע לזהות יקטן, והתומכים ברעיונות לא יאלצו לבחור ב"אופציה הכי פחות גרועה" בעיניהם, אלא יוכלו לבחור באופציה המועדפת עליהם.

הצטרפו אלינו במאבק לשנות את השיח מ"עם מי תשב?" לשיח של רעיונות ושל חזון למען שיפור אמיתי וחירות בכל תחומי החיים:

-בבריאות (הגיון בריא, קנביס לזקוקים לו גם ללא מרשם),

-בחינוך (שיטת השוברים שתאפשר חופש להורה לבחור את מסגרות ילדיו והעלאת שכר ואיכות המורים),

-בכלכלה (הורדת רגולציות מיותרות, עזרה לעסקים, פתיחת שוק חופשי והורדת יוקר המחייה)

-ובחיי היומיום (העברת נושאים שונים להחלטת הקהילה המקומית כגון בחירת מפקד המשטרה המחוזי כדי שהמשטרה תעבוד בשבילנו).

יחד נשפיע!

חתימה על עצומה זו

By signing, I accept that יצחק אפרתי will be able to see all the information I provide on this form.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.


I give consent to process the information I provide on this form for the following purposes:




פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...