לא לתת לילד בגן עירייה לחכות בחוץ!


שלום רב
עקב נהלי העירייה ישנו מחדל עצום אשר מונע מילדי הגן להיכנס למרחב מוגן תחת פיקוחם של הגננות, לא יתכן שילדים שמגיעים דקה לאחר 8:30 נאלצים להמתין בחוץ אם זה בשמש הקופחת או בגשמים ורוחות אשר לא מותאמים לילדים בגיל הרך.
עיריית נתניה צריכה לבוא לקראת הילדים ולקראת ההורים ולהבין כי הורים שיש להם מספר ילדים במסגרות שונות נאלצים לעבור מספר מסגרות בבוקר אשר אלו שיתמזל מזלם יש להם רכב ושעה מחפשים חניה ליד מסגרת אחת לדוגמא בי״ס צריכים להוציא לדוגמא 4 ילדים כי מין הסתם מסוכן להשאיר ילדים ברכב או לחלופין מסוכן לשלוח ילד לבד להיכנס לבי״ס או גן וכל התהליך מין הסתם לוקח זמן ואז כאשר אחד ניכנס עוברים למסגרת השניה לדוגמה פעוטון ושוב לחפש חניה שכמובן יש המון הורים והיא לעולם אניה קרובה לפתח המסגרת מכיוון שיש המון משפחות ולרוב מדובר במרחק הליכה , ואז שוב להוציא מספר ילדים מהרכב ולקחת אחד למסגרת ואז שוב להחזיר לרכב ואז שוב לנסוע למסגרת השניה והשלישית ואז שוב וכן הלאה...
הבעיה הנוצרת היא כאשר מגיעים לגן עירייה ושוב מחפשים חניה חונים, מוציאים ילדים ואז אם השעה דקה לאחר 8:30 נאלצים להמתין בחוץ ללא אפשרות להיכנס עד שעת פתיחת השער , שזה כמובן ללא סככה מוצלת בחום או מרחב מוגן מהגשם והרוחות שאצלנו לדוגמא בעיר ימים ממול הים נורא חזקות בחורף ברמה שהגדרות של הגן עפו מספר פעמים וסככות החצר אף הן התנתקו ממקומם ומסכנות את הילדים. ושוב יש הורים שאף רכב אין להם ועושים כל זאת ברגל וכמובן שגם אם קמו ב6:30 ומהר מהר מסדרים את הילדים נותנים להם לאכול מניקים את התינוק ומנסים לצאת ב7:30 מהבית, עדיין פתאום יש פקק קטן או לילד ברח פיפי במכנסיים או לא היה חנייה קרובה ונאלצו לחנות במרחק רב ושוב להוציא מספר ילדים מהרכב כי זה מסוכן להשאיר ואז להחזיר לרכב וללכת למסגרת הבאה וחוזר חלילה. עיריית נתניה שאמורה להקל על ההורים שאף הם אמורים להגיע לעבודה על מנת לתרום לחברה ולכלכלה שמה להם ״מקל בגלגלים״ ונותנת להם לחכות מחוץ לגן עם ילד עצוב שאיחר בדקה או 5 ואמור להמתין , הוא לא מבין , הוא מתוסכל, הפרידה מההורה נהפכת לקשה יותר והוא ממתין כאשר הדבר לא מוצדק שהרי יש לרוב שתי סייעות ואפילו אם יש רק אחת הרי הדבר אפשרי שיבואו לשער ויקחו את הילד, אני מבינה כי אי אפשר להיכנס עם הילד כאן לא הבעיה, הבעיה היא שאי אפשר להכניס את הילד וזו לקונה מאוד חמורה בהנחיות העירייה שניתן לתקנה בקלות. שהרי זה לא מפריע לאיש וזה רק יבוא לטובת הילדים.
אני מבקשת להבין כי מין הסתם להורים יש יותר מילד אחד ולרוב ילדי גני עירייה מפוזרים אחרונים מכמה סיבות הגיוניות שהרי לבי״ס חייב להיכנס לפני 8 ולמעונות ופעוטונים חייב להביא מוקדם לארוחת בוקר שהרי בגני עירייה אוכלים רק בסביבות 10 ולא כך עם קטנים שחייבים לאכול מוקדם ואם יגיעו לאחר מכן לא תוגש להם ארוחה וזה בילתי אפשרי. ואז נוצרת סיטואציה לא נעימה לילד ואף להורה שמאחר לעבודה. המצב אינו יכול להימשך כך. והרי זה חוק חינוך חובה ואין להורים רשות לשים את הילד בגן פרטי ששם יוכלו להכניסו בכל שעה וגם איננו מבקשים יותר מידי אלא רק לתת לילד את הזכות להיכנס לגן ולא לחכות בחוץ בחום, בגשם ברוח ובעוד מצבים לא נעימים כגון הארכת הפרידה מההורה שגורמת אף היא למפח נפש לילד ולהורה. עיריית נתניה יכולה לבוא לקראת ההורים ולאפשר להורה לצלצל בפעמון ולוקח בדיוק 30 שניות לסייעת להכניס את הילד, זה רק יעזור ויקל על הילדים וההורים וכמובן שלא מבקשים לאורך שעות רבות אלא רק עוד 30 דקות עד שעה 9, על מנת שיהיה יותר אנושי כלפי הילדים וההורים. פונה בשם כל ההורים ומצפה לטיפולכם בהקדם.
בכבוד רב
ותודה מראש