ע צ ו מ ה לטובת המשך קיום קונצרטים במרכז פליציה בלומנטל למוזיקה

אנו, החתומים מטה, פונים לגב' איריס מור, למר מנחם לייבה ולמר רון חולדאי לפעול בהקדם לטובת המשך קיום הקונצרטים במרכז פליציה בלומנטל למוזיקה.  

בשנים האחרונות המרכז נהיה עבורנו לבית עבור היצירה שלנו, בית לרעיונות שלנו ובית למפגש עם הקהל שלנו. אין בתל אביב עוד מקום שמאפשר לאמנים להגיע לקהל בתנאים כה נוחים ונעימים, ומבלי להכנס להפסדים. מקום שמאפשר גם לאמנים ויוצרים צעירים להגיע לקהל מאזינים מגוון – מפעילות מוזיקלית לילדים ועד לקהל הבוגר

לקהל המאזינים הפך המרכז למקום מפגש והאזנה לקונצרטים של מוזיקה קלאסית, ג'אז, אתנית ועוד והכל במחירי כרטיסים שווים לכל נפש 

ההתנהלות מול העמותה עבדה בצורה קלה, נעימה ומפרגנת הן עבורהקהל והן עבור האמנים. צוות התחזוקה של הבניין ומנהלי האירועים תמיד היו בעדנו. לא שמענו שאנחנו מפריעים,או מיצרים משהו שאין בו עניין אלא להיפך, קיבלנו חיזוקים לרצון שלנו ליצור ולהיות חלק מקהילת המוזיקאים בתל אביב, בישראל ובעולם.  

הקהל שהגיע לשמוע אותנו אהב את הדרך שבה אנו עולים לבמה ומציגים את עבודתנו בצורה הרצינית ביותר אך גם בדרך חברית. זה קרה כך כי האולם הוא כזה, כי אתם בעיריה אפשרתם לזה לחיות, כי הצוות של העמותה הוא כזה וכי יש אמנים רבים שזקוקים לבמה הזו בשביל להיות, להתפתח ולקיים דיאלוג עם קהל.  

הרעיון הראשוני של העיריה ליצור מקום כזה, הוא רעיון טוב ויש לשמר אותו. הוא טוב לקהל שצורך מוזיקה קלאסית, טוב לחינוך ילדי העיר, טוב לחיזוק סובלנות והכרת תרבויות.  

עיר בלי אמנים ומוזיקה היא עיר ללא נשמה.

אגף רישוי עסקים בעירייה הורה לסגור את המרכז לפעילות קונצרטים לאחר דרישה של כיבוי אש ארצי לתיקון ליקויים שנדרשים עבור רשיון עסק.תיקונים אלו, שכוללים את מבנה המרכז כולו ( ולא רק את אולם הקונצרטים) עולים, כמובן, בכסף רב. 

אנו פונים אליכם, נציגי הציבור ובעלי התפקידים לקבלת ההחלטה שיש להמשיך בקיום הקונצרטים במקום. פונים אליכם,בבקשה למצוא תקציבים. יש להמשיך בסצנת הפרינג' של המוזיקה הקלאסית, האתנית והג'אז יש להמשיך כי אין בית אחר שמאפשר את מה שיש שם. יש להמשיך כי הבית קיים יש להמשיך כי ישנה עמותה שיכולה לתפעל זאת.  

אנא, המשיכו את פעילות הקונצרטים במקום


מרכז פליציה בלומנטל למוזיקה ע'ר    צור קשר עם יוצר העצומה