משאירים את מילה בגן רווה !!!

מילה המורה הוותיקה והמוערכת למוסיקה שלנו עוזבת את ביה״ס בלית ברירה ומסיבה מוזרה וחסרת כל הגיון. 

הסיבה הרשמית- יציאה לפנסיה.

הסיבה שמגיעה לאזננו דרך הילדים היא אחרת:

גם לאחר השיפוצים והשינויים המבניים הרבים והיקרים בביה״ס, אף גורם לא ראה לנכון להקצות ולדאוג לחדר מוסיקה ללימודי המוסיקה בתנאים בסיסיים:

1. אין חדר מוסיקה ראוי: החדר לא נעול כדי למנוע מתלמידים להכנס כאוות רצונם ולהשחית ציוד מוסיקלי יקר ערך! ובכך לפגוע בשגרת השיעורים ובכיס הפרטי שלנו!

2.אין חדר בעל מאפיינים אקוסטיים נורמליים כמו בכל כיתת לימוד סטנדרטית. החדר שמשמש כ״חדר מוסיקה״ הוא מקלט תת-קרקעי דחוס וצפוף המשמש לכל דיכפין והיחס אליו כאל ״חדר-מוסיקה״ הוא אקראי לגמרי אם בכלל קיים!!!

אנו ההורים וילדנו התלמידים רואים זאת כיחס לא ראוי הן למקצוע המוסיקה בביה״, לתרבות המוסיקלית והן חוסר הערכה והוקרה אל מילה המורה המסורה והמוערכת למוסיקה מזה שנים רבות בבי״ס     גן רווה.

אנו קוראים לכל ההורים והתלמידים היקרים, שרואים בעניין החינוך תחום חשוב מהמעלה הראשונה, לחתום על עצומה זו ולהפיצה  בהקדם בכל ערוץ אפשרי. כמו שאנחנו קוראים להחליף מורים כשאיננו שבעי רצון כך עלינו להתעקש על מורים כשאנו שבעי רצון ולמעלה מזה. כמו כן- חשוב לנו מאד שיהיה חדר מוסיקה בבית הספר. חדר סגור ונעול שאיננו מקלט .

שימו ❤️- ניתן לחתום באופן אנונימי לחלוטין על עצומה זו. 

לאחר החתימה יש להכנס למייל שנשלח אליכם ולאשר כדי שהחתימה תיספר.  

 

חתימה על עצומה זו

By signing, I authorize שרון בכר to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.







פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...