הפסקת אש לא בכל מחיר. דם חיילינו הוא לא הפקר!

לקבינט המלחמה שלום. 

קיומה של מדינת ישראל תלוי בילדיה המשרתים אותה בכוחות הבטחון, ובכושר ההרתעה שהם משרים.
ילדינו הלוחמים נכנסו לעזה במצוות ממשלת ישראל, אך גם מתוך מוטיבציה אדירה להשיב את הבטחון לתושבי הדרום בפרט ולמדינה בכלל אחרי זוועות טבח ה7 באוקטובר. הם משוועים לשחרר את החטופים וכל אחד ואחת מהן, כפי שנשבע, מוכן חו''ח אף למסור את הנפש על כך. לא על הצלת כבודו של חמאס.
אנו, אימהות ואבות החיילים פונים לקבינט הביטחוני.
הפסקת האש כפי שהיא מוצעת כיום גורעת את מצבם של כלל החטופים, פוגעת בעבודה המדהימה שעשו עד כה חיילינו, ופוגעת בביטחון המדינה הן בטווח הקצר כאשר מטחי טילים יפגיזו אותנו, והן בטווח הארוך, בכך שתסמן עבור אוייבינו חולשה וסחיטות. מעבר לכך,הפסקה בשלב זה תאפשר לחמאס להתחמש ולהתארגן מחדש, בעוד כיום תבוסתו הולכת ומתעצמת.
העסקה המוצעת מאיימת עלינו, מהעוטף ועד תל אביב וערי המרכז, המופגזות ביתר שאת מאז שנכנסות משאיות עם דלק. הכי חמור, היא מסכנת באופן מובהק את חיילינו, המוצבים בינות לפתחי המנהרות ומובלעות הטרוריסטים, בניסיונות פיגועים וחטיפות. חמאס כאילו מודיע על כך בפה מלא, כשהוא דורש, ברוב חוצפתו, שלא תהיה נוכחות אווירית של צה''ל במהלך ההפסקה.
היא גם תסכן את שחרור החטופים שלא יכללו בעסקה הנוכחית, בכך שתקל על חמאס לבחור בין חטופים (ובטח שחיילינו יהיו אחרונים להשתחרר, אם בכלל) מי לשחרור, ומי להעברה למקומות מסתור מרוחקים יותר, שלצה''ל יהיה יותר קשה למצוא.
אנו קוראים למקבלי ההחלטות להמשיך בדרך שהוכיחה עצמה עד כה של הפעלת לחץ צבאי אינטנסיבי, בלתי פוסק, על החמאס תוך שמירה מקסימאלית על חיי כוחותינו. אנחנו מפקידים את היקר לנו מכל בידי הצבא אך לא בכל מחיר! 
אנו קוראים לעם ישראל, מתוך האחדות המחודשת שלנו: בואו נעמוד איתן מול סחטנות חמאס.

תודה,

על החתום,                                        הורים ללוחמים בחזית. 


הורי החיילים בחזית    צור קשר עם יוצר העצומה

חתימה על עצומה זו

By signing, I authorize הורי החיילים בחזית to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.







פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...