Atzuma.net

הקדמת הבגרות בתקשורת לכיתה יב

חברים יקרים אנחנו צריכים את עזרתכם
אנחנו , תלמידים של מגמת תקשורת , קיבלנו את תאריך הבגרות שלנו שהוא ב15.7 שזה אמצע החופש!!
מי כמוכם מבינים אותנו , משרד החינוך ניסו לעזור לנו ולדחות את הבגרות, אבל עשו רק נזק . 
בבקשה , תלמידי תקשורת במרחב הארץ , תצביעו בעצומה ותחתמו כדי לעזור לנו להקדים את הבגרות!!

חתימה על עצומה זו

בהרשמתי, אני מסכים כי ענבר גפן יוכל לראות את כל המידע שאני מספק בטופס זה.


או

לא נציג את כתובת הדוא"ל שלך באופן ציבורי באינטרנט.

לא נציג את כתובת הדוא"ל שלך באופן ציבורי באינטרנט.

אני נותן הסכמה לעיבוד המידע שאני מספק בטופס זה למטרות הבאות: