הקמת גינת כלבים בשכונת גבעת סביון

גינת כלבים היא שטח מגודר ומתוחם, אשר מוקצה לשימושם של כלבים ובעליהם. בגינות הכלבים רשאים הכלבים לשהות חופשיים מבלי שהם קשורים ברצועה. בשל המודעות ההולכת וגוברת בנושא בעלי חיים וגדילת הערים, עולה הצורך במקום מסודר עבור בעלי כלבים על מנת לספק לחיות המחמד שלהם מקום מוגן ונוח לשחק, לרוץ ולפרוק אנרגיה. כיום ניתן למצוא גינות כלבים כמעט בכל עיר ומספרן הולך ועולה.

בגני תקווה קיימות רק שתי גינות כלבים בודדות בקצוות של העיר: רחוב הכרמל ורחוב דרך הים. לתושבי שכונת גבעת סביון אין גינת כלבים קרובה ועליהם להרחיק לקריית אונו השכנה או לשכונות המרוחקות על מנת לשחרר את כלבם בחופשיות. לגינות הכלבים השפעה חיובית על בריאותם של הכלבים, הן מאפשרות להם פעילות פיזית חופשית ואינטראקציה חברתית עם כלבים אחרים וזה גם מפחית את תוקפנותם. בנוסף, הגינות מאפשרות לבעלי הכלבים שלא לשחרר את כלביהם באופן המנוגד לחוק.

ע״פ אתר העירייה יש להשיג הסכמה לבניית גינת כלבים של 75% מהדיירים.

אנחנו מציעים את הקמת גינת הכלבים בגן שלום ואהבה או בסמיכות למתחם העירייה, כך שהוא במרחק הליכה לתושבי רחוב הגליל, הרמה, התבור והגולן ואינו מפריע לתושבים.

חתימה על עצומה זו

By signing, I authorize לינוי זגה to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.







פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...