ילדים והורים צריכים יציבות
לכל המעוניין שלום רב,
אנו החתומים מטה מבקשים בכל לשון של בקשה לשים את טובת הילדים לפני כל הליך משמעתי ולהחזיר את צוות הסייעות לגן בהקדם האפשרי.
לאחר השיחה שנערכה, בה הוסבר לנו שהסיבות להשעיה קשורות לתחום יחסי עובד מעביד, ושלא מדובר באלימות או הזנחה מסוג כלשהו, אנו מבקשים להחזיר את צוות הסייעות בהקדם האפשרי.
יתרה מזאת, אף אם יוחלט שיש צורך בהשעיה או פיטורים אנו מבקשים שהסייעות יורשו להישאר בגן עד תום הליך חפיפה של צוות קבוע אחר.
אנו מבקשים מצוות מקבלי ההחלטות לנהוג במידתיות ולא לשכוח שמאז השבעה באוקטובר כולנו שרויים במצב של חוסר יציבות, ילדים והורים כאחד.
חוסר היציבות מחריף משמעותית כתוצאה מכך שכל הצוות הקבוע של הגן נעדר. מצב זה פוגע בילדינו ובנו.
בתודה מראש,
החתומים מטה
צרו קשר עם המחבר
נהל את החתימות שלך
האם לא קיבלת את מייל האישור? או שאתה מעוניין להסיר את החתימה שלך?
נהל את החתימות שלך| התחבר על מנת לנהל את העצומה שלך. |
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.