הוצאה דחופה!!! של החול בגינת בארבאבא בחריש
אנחנו הורי חריש דורשים
שעיריית חריש תפנה ותוציא בדחיפות מהגינה הציבורית - ״ברבאבאבא״, את החול והמתקן שאיתו.
החול מהווה מפגע תברואתי של ממש ומסכן את הילדים שמשחקים בו
ומוציא ריח לא נעים.
נשלחו מספר פעמים תלונות לעייריה מעשרות הורים לגבי זה כולל תמונות שמציגות את המפגע ללא שום מענה.
בתוך החול החתולים מסביב עושים צרכיהם, כשיש תינוקות אשר נכנסים לחול ומכניסים את הצרכים שלהם לפה מה שמהווה סכנה של ממש לבריאות שלהם והופך את השהות בגינה לבלתי אפשרי.
אזור החול מעלה ריח נוראי וסביבו מלא יתושים וזבובים באופן קבוע.
צרו קשר עם המחבר
נהל את החתימות שלך
האם לא קיבלת את מייל האישור? או שאתה מעוניין להסיר את החתימה שלך?
נהל את החתימות שלך| התחבר על מנת לנהל את העצומה שלך. |
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.