עצומה
נושא דיון זה נוצר באופן אוטומטי עבור העצומה עצומה.
|
אורח |
#12015-09-05 03:48אדם שהוצהר כ100% שיקום בעקבות המסעדה. לא הגיוני שהמדינה, נותנה לו את השטח והמריבה פה על האם יש לו היתר לבנות או לא. אותי מעניין לדעת דבר אחד, האם אלו שנלחמים בו ובמשפחתו נלחמו על חייהם בעקבות הגנה על המדינה. לקחת מאדם כזה את המסעדה, מפעלו ופועלו זה כמו לקחת ממנו את חייו. |
|
| |
|
אורח |
#22015-09-05 07:07עיזרו בפעולה מול רשות הטבע והגנים. אומרים די!!!מפסיקים את תשלום החניה בלילה ובחורף בחוף בית ינאי. ליחצו על הלינק ותשפיעו גם אתם. קרוב ל 600 כבר שלחו מייל לרשות הטבע ומבקר המדינה. http://www.anu.org.il/group_messages/152.htm |
|
| |
|
אורח |
#32015-09-05 07:26תניחו לאיש היקר הזה!! מיסחרתם את החוף אתם גובים סכום עתק על כניסה לים תפסיקו להתנהג כמו חזירים!! |
|
| |
|
אורח |
#42015-09-05 17:52כי הפרטה זה סרטן קפיטליסטי |
|
| |
|
אורח |
#52015-09-06 04:59אמציה וגרייס הם משפחה...הם הקימו את המסעדה בזיעת אפם...וזו מסעדה מדהימה לא צריכים לסגור אותה!!!! |
|
| |
|
אורח |
#62015-09-06 19:45מסעדת אמציה היא חלק בלתי נפרד מחוף בית ינאי ואסור לתת לה להיסגר בגלל אינטרסים כלכליים נטו של רשויות המעוניינות להגדיל עוד את תזרים המזומנים שלהן על חשבון גיבור ישראלי אמיתי שהקריב למען המדינה וקיבל בתמורה את הזכות להפעיל את המסעדה ועושה את עבודתו נאמנה מאז סוף שנות ה- 70 |
|
| |
|
אורח |
#72015-09-07 08:51חתמתי כי לאמציה מגיע |
|
| |
|
אורח |
#82015-09-07 13:00גדלתי במכמורת ואמציה הוא חלק מההתבגרות שלי וגם מהילדות של בנותי זהו אתר היסטורי מבחינתי ומבחינת חברי וילדינו ומשום כך אסור לסגור !!! |
|
| |
|
אורח |
#92015-09-14 18:00המסעדה צריכה להשאר שם !!!! |
|
| |
|
אורח |
#102015-09-16 20:41הקנאה של האנשים אין לה גבול !!!!!! המסעדה של אמציה היא חלק בלתי נפרד מבית ינאי, כל המשפחה עבדה שם בכדי לעזור ולהקים אותה, מסעדה לתפארת !!!! בן אדם שנתן את עצמו למען המדינה וכיום אף אחד לא מוכן לעזור. אנא חתמו על העצומה כדי לעשות צדק. |
|
| |
|
אורח |
#112015-09-17 12:32אני מכירה את אמציה ומשפחתו מזה שנים באמצעות הקפה מסעדה שלחוף הים. פצוע צהל קשה אשר יחד עם אשתו נלחמו למען פרנסת המשפחה ושירות אוהב לקהל המבקרים בבית ינאי. אחרי עשרות שנים כאשר כבר קשה עוד יותר כל התחלה מחליטים שזהו זה? בושה!הגיע זמן שמדינת ישראל תפסיק להתנהג בשרירותיות כזאת כאילו אין אנשים הנפגעים מכך. |
|
| |
|
אורח |
#122015-10-27 14:43אצל אמציה, זהו מוסד בפני עצמו.משפחת עמפלי השקיעה דם יזע ודמעות כדי להתפרנס בכבוד מהמקום אותו הקימו בעשר אצבעות.לא ניתן לדמיין את חוף בית ינאי ללא אמציה ברקע.אסור לפגוע בהסטוריה של חוף בית ינאי |
|
| |
|
אורח |
#132015-11-02 09:39 עמפלי אמציה נכה צהל 100 אחוז לא רוצה לחיות על חשבון המדינה . אחרי שתרם את רגליו לבטחון ישראל בגיל 70 עדיין רוצה לעבוד לפרנסתו. חוצפה שלא מאפשרים לו זאת לאחר כמעט 40 שנה במקום. |
|
| |
|
אורח |
#142015-11-28 16:11אחד ממעונות היופי, השלווה, השפיות שעוד נותרו. אסור לסגור את דג על הים של אמציה!! |
|
| |
|
יש משהו שאתה רוצה לשנות?
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
שמירה על הייחודיות של חינוך וולדורף בירושלים המאפשר לילדים לעלות סביב גיל שבע
543 חתימות
543 חתימות / 2026
21 Jan 2026
שני אנשי מילואים, שתי משפחות ועסק קטן אחד – עזרו להציל את פלאפל הצומת ביד בנימין
197 חתימות
197 חתימות / 2026
10 Mar 2026
הורים ותושבי השכונה, מבקשים להביע את התנגדותנו הנחרצת לתכנית לבניית אולם ספורט חדש בשטח הדשא של בית הספר גולדה מאיר.
111 חתימות
111 חתימות / 2026
23 Feb 2026
דרישה להסדרת מענה כשר מהודר עם השגחה צמודה במחלקת יולדות – בית החולים פוריה
111 חתימות
111 חתימות / 2026
5 Jan 2026
אנו, תלמידות שכבת ט’ אולפנת אמי גבעת שמואל מבקשות לפנות להנהלת בית הספר בבקשה לדחות את מבחן המתמטיקה שנקבע ליום חמישי.בשבוע האחרון לא התקיימו לימודים בעקבות המצב הביטחוני, ורבות מאיתנו חוות לחץ, מתח ו
104 חתימות
104 חתימות / 2026
8 Mar 2026
Atzuma.net
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.