סוגרים את אגף השיקום של משרד הביטחון.
נושא דיון זה נוצר באופן אוטומטי עבור העצומה סוגרים את אגף השיקום של משרד הביטחון..
|
אורח |
#12015-12-17 10:45אני מזדהה עם עמדותיה של עמותת מצדיעים לנכי צה"ל. ארגון נכי צה"ל הפסיק ליצג את מטרות הארגון כפי שמייסדיו בישרו עם הקמתו. ארגון זה אמור היה ליצג את מי שנפצע בפעילות בטחון שוטף היינו: אימונים בצבא, פעילויות ביטחון כמו סיורים, חדירות לשטחי אוניב, כניסות למחנות וערים ערביות בגדה או בכל תחום שהצבא החליט וכמובן, במלחמות ישראל. הארגון הפך להיות כלי של קבוצת אנשים שהיו ושרתו בצבא, אך הרקע לתביעותיהם הוא מחלות, פגיעות אמנם במסגרת לובשי המדים אך לא בבט"ש או בלחימה. הדוגמא הטובה: יו"ר הארגון אדם שחלה בפסוריאזיס, מחלה לא נעימה אך חולי זה צריך היה להיות מטופל באמצעות ביטוח לאומי או מסגרת דומה לא במסגרת המטפלת במי שנפצע בלחימה!!! לעומת זאת, לוחמים שאחוז נכותם נמוך ונפגעו בלחימה צריכים להיות מטופלים על ידי אגף השיקום או דומה לו ולא להיות מועברים לביטוח לאומי. |
|
| |
|
אורח |
#22016-01-19 12:20הפצועים חייבים שיהיה להם בית בו יוכלו להפגש עם חיילים כמוהם שיוכלו להחליף חוויות לטוב ולרע |
|
| |
|
אורח |
#32016-01-19 15:37אגף השיקום כשמו כן הוא . שיקום חיילי צה״ל לאחר שניפגעו במהלך שירותם הצבאי . מי יטפל בהם ? מי יפצה וישקם נפשית ? אין גוף אחר במידה רק אגף השיקום , כשמו כןהוא אסור לסוגרו |
|
| |
|
אורח |
#42016-01-25 11:34לפי דעתי הנושא מבורך מאד לכל זכאי משרד הביטחון וחבל לא נעשה מזמן בהצלחה ליזם |
|
| |
|
שינוי לא קורה אם נשארים בשקט.
יוצר העצומה הזאת החליט לקחת יוזמה ולפעול. האם היית עושה את אותו הדבר?
עצומות נוספות שעשויות לעניין אותך!
אנו מספקים אירוח בחינם לעצומות ברשת. צור עצומה ברשת באמצעות השירות המקצועי ורב העוצמה שלנו. העצומות שלנו מוזכרות בתקשורת בכל יום, ולכן יצירת עצומה היא דרך מצוינת לקבל תשומת לב מהציבור וממקבלי החלטות.