בקשה דחופה ללימודים פרונטאליים

פברואר 2024  

 

לכבוד

פרופ' יואל מנספלד

נשיא מכללת גורדון, חיפה

 

שלום רב,

הנדון: בקשה דחופה לחזרה ללימודים פרונטאליים

אנו, סטודנטים במכללת גורדון, פונים אליך בבקשה להחזיר לאלתר את השיעורים בקורסים השונים ללימודים פרונטליים בכיתות.

כידוע, שכר הלימוד במכללת גורדון הינו כ- 15,000 ₪ לשנת לימודים. שכר לימוד זה שולם על ידינו מתוך אמון כי מכללת גורדון תעניק לנו הסטודנטים את כלל המשאבים הנדרשים כדי שנפיק מהלימודים במכללה את המיטב ונצליח לעמוד ביעדי עולם התעסוקה החינוכי.

המצב הביטחוני המורכב במדינת ישראל התייצב לאחרונה, ועל פי הנחיות פיקוד העורף- מזה זמן רב אין מניעה לקיים התקהלויות ואף לימודים בשטח העיר חיפה.

מוסדות הלימוד בכל רחבי הארץ, ובכללם- מוסדות ההשכלה הגבוהה- חזרו זה מכבר למתכונת לימודים רגילה, לרבות מכללות בשטח העיר אשקלון.

אנו מניחים כי ברורה למובילי המכללה לחינוך חשיבותם של שיח כיתתי, אינטראקציה ודינמיקה חברתית, שיתוף פעולה ועבודת צוות. לאור האמור, תמוהה החלטת המכללה לקיים את הלימודים באופן מקוון. לפיכך, אנו פונים אלייך בבקשה לגלות אחריות כלפי הסטודנטים ולאפשר לימודים היברידיים במתכונת בחירה.
כלומר, תלמידים אשר מעוניינים להגיע למכללה יגיעו והשיעורים יצולמו לזום כמו שעושים במרב המכללות, על מנת לתת הזדמנות לתלמידים מפונים, במילואים, נשות מילויאם או תלמידים שמעדיפים ללמוד מהבית עקב מרחק ופחד ללמוד מהבית.

בכבוד רב, 


כלל הסטודנטים    צור קשר עם יוצר העצומה

חתימה על עצומה זו

By signing, I authorize כלל הסטודנטים to hand over the information I provide on this form to those who have power on this issue.

We will not display your email address publicly online.

We will not display your email address publicly online.







פרסום ממומן

נפרסם עצומה זו ל 3000 אנשים.

למד עוד...